Kryteria oceniania w klasach 1-3: plik do pobrania

Dziś obiecywano niedawno kryteria na poszczególne oceny semestralne i roczne z języka angielskiego dla klas 1-3.
Dla klas starszych nie mam umowy przedmiotowej i kryteriów w wersji "plikowej", ale pracuję nad tym, aby to nadrobić ;)

Kryteria doszlifowałyśmy z innymi języko(zna)wcami w zeszłym roku. W tym nic nie zmieniamy. Możecie się nimi zainspirować, ściągając je stąd (klik).

Kto z was jeszcze nie widział - tutaj możecie poczytać i pobrać umowę przedmiotową.

Komentarze

  1. Z okazji BlogDay 2013 zapraszam do zabawy. Zabawa polega na poleceniu 5 innych blogów :)
    Więcej informacji: http://blox.blox.pl/2013/08/BlogDay-2013.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle zamieszczasz bardzo istotne informacje, nigdy nie wiadomo, kiedy się przydadzą. Ciekawa jestem, czy potrafiłabym tak pisać o pracy, a nie o pasji? Choć praca w jakimś stopniu też jest pasją...Biorąc pod uwagę, że praca zajmuje mi dziennie jakieś 10 godzin to chyba nie potrafiłabym poświęcić jej jeszcze więcej czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mój blog może być przydatny! Po to go piszę :)
      Powiem szczerze, że żałuję, że nie prowadzisz też bloga o swojej pracy... Chętnie bym się zainspirowała :)

      Usuń
  3. już sobie zapisałam :) mam nadzieję że od września też będziesz tyle pisać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam taką nadzieję :) Postaram się!
      Mam mnóstwo pomysłów na nowe wpisy. Tylko gorzej z czasem :)

      Usuń
  4. e chwila,coś z plikiem u mnie nie tak, co to za rozszerzenie .odt?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest windows open document text... U mnie działa..
      Ale spróbuję coś zaradzić :)

      Usuń
    2. Podmieniłam na Worda 97-2003 :)

      Usuń
  5. A ja mam takie pytanie, bo właśnie ostatnio też przyszło mi się zastanawiać nad kryteriami oceniania w szkole (w której nigdy nie pracowałam...) - w klasach 1-3 są przecież oceny opisowe, to jak się to ma do normalnych stopni? Dla kogo w takim razie jest ocena opisowa, a dla kogo stopień typu b, dobry? Nic z tego nie rozumiem ;)

    Dzięki!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w szkole już od 3 lat nie ma oceny opisowej, szkoły regulują to sobie wewnętrznie.
      O ocenianiu malców z klas 1-3 pisałam tu:http://english-nook.blogspot.com/2013/11/soneczka-chmurki-buzki-jak-oceniac.html

      (musisz wklepać ręcznie adres do paska adresowego, copy u mnie na blogu nie działa!)

      Usuń
    2. Rozumiem... jednak u nas w placówkach (w przedszkolu tak już jest w szkole ma być) odchodzi się od tradycyjnego oceniania, także zapewne będzie ocena opisowa właśnie. W każdym razie dzięki :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty