Cambridge flashcard maker



Przedstawię Wam dziś użyteczne narzędzie do tworzenia fleszy. Wiem, że jest pełno stron,  z których warto korzystać przy ściąganiu flashcardów, ale czasami nie ma to jak zrobienie czegoś samodzielnie. 
Na stronie http://www.cambridgeenglishonline.com/Flashcard_maker/ znajdziecie gotowego makera. A w filmie poniżej pokażę Wam, jak można robić flesze. 








Jak wspomniałam w filmie, kilka zalet jest jednak zdominowanych przed jedno duże niedopatrzenie, ale myślę, że można zapisać sobie adres do makera gdzieś w zakładkach czy pintereście i sprawdzać co jakiś czas, być może twórcy pójdą po rozum do głowy i pozwolą dodawać własne grafiki.

Na filmiku nie pokazałam, ale oczywiście karty można potem drukować :)

Z innych stron do tworzenia fleszy na pewno znacie już wszyscy canvę czy picmonkey, ewentualnie twinkla jeśli macie abonament (a jak nie wiecie, jak sprawić, żeby to szkoła Wam go opłaciła, to czytajcie ten wpis).

A może wykorzystujecie coś jeszcze? Dajcie znać w komentarzach. 



Komentarze

  1. Super, nie znałam tego. Fajne narzędzie :) i filmik :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Marysiu. Ja właśnie też wpadłam na nie z 2 tygodnie temu i zdziwiłam się, czemu wcześniej go nie znałam:)
      A co do filmików, to wiesz, że jestem fanką Twojego głosu <3 :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty